SELAMAT DATANG KE HARGASALE BLOGSHOP

SALE...SALE...SALE!!! OFFER TERKINI (1-05-16 HINGGA 31 -05-16 )

SALE...SALE...SALE!!! OFFER TERKINI (1-05-16 HINGGA 31 -05-16 )
SET BWRSALIN SPA MA...RM280 TERMASUK POS... TERHAD KEPADA 10 SET PERTAMA SAHAJA... GRAB IT NOW!!!

Why You Should Join me..

HARGASALE






Wednesday, December 23, 2009

JAMU RATU DARA




Nak Ketat? Rapat? Padat ? Mantap?
Jamu Ratu Dara ada jawapanya! Teruskan membaca..

Memperkenalkan jamu warisan nenek moyang Jamu Ratu Dara. Terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanita yang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba.


Sebelum ni jual secara offline sahaja, tetapi melihatkan sambutan yang sgt memberansangkan, makanya PENGASAS terpanggil untuk berkongsi di sini pula (ONLINE)..

Adakah anda…

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak
hebat cam dulu?
• Kurang keyakinan dalam tak dpt bg memberikan servis terbaik untuk suami mcm dulu2?
• Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
Sering lesu dan lemah urat badan?
Kulit kusam jek tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannye..



Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus. Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkan secara konsisten.

Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

*packing lama*
Antara khasiat Jamu Ratu Dara :

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem
ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..
Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang
kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
gitu..)


Ramuan :

Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Rempah Ratus dll.


Cara Makan :

• 2 biji pagi selepas sarapan
• 2 biji malam selepas makan malam
• Di ikuti dgn selawat ke atas Nabi.
• Minum dgn air suam atau air masak. Jangan minum dgn air berkarbonat!

= Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Anak dara makan 2 biji sehari pun sudah memadai..

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung dan wanita yg dalam period.

*** Banyakkan minum air masak okey..





Harga Jualan :

RM 30 (60 biji)

0 comments:

Post a Comment

ORDER KAT SINI

Name:
Email Address:
Nama Produk (eg : cocoa collagen power plus) :
Kuantiti Produk :
Harga :
Telephone No :
Price per Unit (eg: RM55.00) :
Price include shipping? YES
NO
Payment Method : Maybank
Cimb Bank
Public bank Bhd
C.O.D (Hanya kaw. yg berhampiran saya)
Delivery Mode : Pos Laju
Pos Parcel
Self Pick Up
Delivery Address :

This HTML form was created by Freedback.

Alwiz Remember!!!



BACKLINK

TERIMA KASIH DAUN KELADI , ADA MASA SINGGAH LAGI !!

 

BACK TO TOP  

Harga Sale Blogshop Copyright 2010 | Designed by NC